Witaj!

Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 marca 2015

Od Misanisu-cd Ivan'a

- Co się tak patrzysz? - fuknęłam na starego kruka , który siedział na parapecie mojego okna.
Ptak przechylił głowę i zakrakał przenikliwie.
Zdjęłam ubranie i poszłam pod prysznic. Woda zaczęła po mnie spływać.  Gdy woda spłynęła otworzyłam kabinę , ubrałam się w moją ulubioną sukienkę z krótkim rękawkiem (czarną <3)
Koronki delikatnie opadły mi na moje smukłe,opalone nogi.
Zza okna dobiegł mnie cichy skrzek
- Kra kra- Zerknęłam na pierzastego przyjaciela  ,który wyjątkowo działał mi na nerwy. Szybko upiełam włosy w dwa lużne kiteczki przy czym moje kasztanowo-czarne włosy wyglądały jak u małej dziewczyneczki. Gdy byłam juz gotowa spojrzałam w lustro oceniając jak wyglądam.
Zamknęłam drzwi do domu zaczęłam biec przed siebie. Nagle wpadłam na kogoś.
<Ivan? Nie zbywaj mnie proszę.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz