Witaj!

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 stycznia 2015

Od Ivan'a-cd Misanisu

-No tak. Kobiety. Nie potrafią nawet nic zrozumieć.-mówiąc to stworzyłem mgłę.
-Lepiej byś powiedział
-A ty się przymknęła. I poza tym uważałabyś gdzie stawiasz stopy.
-To może ta mgła utrudnia widoczność
-Ja tam wszystko widzę. Na serio. Uważaj na tą dziurę przed tobą-zatrzymała się- A nie, ta przepaść jest za tobą-zaśmiałem się i popchnąłem ją po czym sam wskoczyłem
-Abyś nie zadawała zbędnych pytań. Jesteśmy w pewnym wymiarze, który stworzyłem. Las Śmierci-dziewczyna może już nie wytrzymywała, ale musiałem ją jeszcze bardziej wkurzać.
-I teraz będziemy tutaj łazić?
-Nie my. Ty. W tym lesie na każdym zakamarku czeka niebezpieczeństwo i wszelkie inne stworzenia które wymyśliłem. Na szacunek trzeba zasłużyć. Będę 5 mil na zachód stąd. W moim zamczysku-uśmiechnąłem się-Poczekam, ale zapewne na trupa-odwróciłem się od niej i zmieniłem w pył przenosząc tym samy do zamczyska...

<Misi? I co teraz ;0>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz