Witaj!

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 stycznia 2015

Od Misanisu-cd Ivan'a

 - Tak łatwo to ci się nie uda !- wrzasnęłam po czym pomknęłam przed siebie.
 Na pierwszym zakręcie zdałam sobie sprawę , że ktoś mnie obserwuje i to na pewno nie jest człowiek a tym bardziej nic do niego podobnego.
 Starałam się opanować bijące serce.
Nagle zza krzaków wyskoczyło wielkie COŚ.
 W pośpiechu złapałam mój sztylet i zaczęłam się uginać. Musiałam być jak najbliżej podłoża aby wyczarować cokolwiek. Nie zdążyłam jednak. Bestia z mściwym uśmiechem rzuciła się na mnie.
 W tym samym momencie ( a właściwie ostatnim ) zmieniłam się w wilka.
Już po paru sekundach moje białe futro stało się czerwonawe.
Potem zmieniłam się spowrotem w wilka. Bestia leżała po środku drogi.
 < Ivan??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz