Witaj!

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 stycznia 2015

Od Misao- cd Aredheli

-Słucham?-możliwe,że źle usłyszałam.
-Zapraszam cię do siebie-powórzyła niepewnie.
-Wybacz,ale czy my się wcześniej poznałyśmy?-nie mogłam sobie przypomnieć,żebym ją kiedykolwiek widziała.
-Nie.Jestem Aredhela-uśmiechnęła się nieśmiało.-A ty?
-Misao Minori Kumiko-odpowiedziałam.Zastanowiłam się chwile. Dobrzebyło by poznać kogoś. Tak naprawdę nie znałam tu nikogo,mieszkałam tu dopiero od tygodnia.-Chętnie do ciebie przyjdę.
-Świetnie-uśmiechnęła się znowu.-Mieszkam tu,niedaleko. Co robisz w tak ulewny dzień w mieście?I to z Magicznym Ogniem?
-Poszłam go kupić-uśmiechnęłam się.-Potrzebuję go do ćwiczeń i właściwie zastanawiam się nad udekorowaniem mojego domu. Mieszkam tu od niedawna,nie zdążyłam się jeszcze urządzić.A ty co tu robisz?

<Aredhala? Kompletnie nie wiem,jak odmieniać Twoje imię XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz